Reklamačný protokol

Reklamačný protokol č.:_________/vyplní predávajúci/

 

 Predávajúci:

BBC Systém s. r. o., so sídlom Kamenárska 186, 966 01 Hliník nad Hronom,

IČO: 36 634 760

Email: bbcsystem@bbcsystem.eu

 

  1. Kupujúci: ..........................................................................................................
  2. Reklamovaný produkt:..............................................................................................
  3. Doklad o kúpe č.:........................ .............................................................................
  4. Dátum zakúpenia produktu: ....................................................................................
  5. Dátum uplatnenia reklamácie:...................................................... ....................
  6. Reklamované vady: ...................................................................... ...................

 

 Poučenie pre spotrebiteľa: Uvedené v Reklamačnom poriadku, bod 26. až 30.

 7. Spotrebiteľ sa rozhodol a uplatňuje si právo na:

  riadne, včas a bezplatne odstránenie vady,

□  produktu,

výmena súčasti produktu,

□ výmena vadného produktu za bez-závadový,

zrušenie kúpnej zmluvy,

primeraná zľava z ceny produktu,

/spotrebiteľ označí jednu z uvedených možnosti/

 

 8. Určenie spôsobu vybavenia reklamácie predávajúcim:

 ihneď,

 do 3 pracovných dní /jedná sa o zložitý prípad/,

 □ najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie /vyžaduje sa zložité technické zhodnotenie výrobku/

 

 9. Vybavenie reklamácie:

ihneď, reklamácia bude vybavená dňa:.......................

 

Kupujúci:......................................... Predávajúci:......................................................................

/podpisy len v prípade uplatnenia reklamácie poštou/

 

 

 10. Spôsob vybavenia reklamácie:

písomná výzva na prevzatie plnenia dňa..............

 

 11 *Reklamácia uznaná:

  bezplatne odstránenie vady - oprava,

  výmena produktu,

  výmena súčasti produktu,

  výmena vadného produktu za bez-závadový,

zrušenie kúpnej zmluvy,

primeraná zľava z ceny produktu ______% v hodnote ____ EUR

 

 12. *Reklamácia zamietnutá, dôvody:

 

 

 

 

Dátum vybavenia reklamácie:

Predávajúci: